MASSAGE

Tibetansk nakkemassage er særdeles effektiv ved nakkespændinger samt muskel- og ledsmerter i hele kroppen.

MASSAGE

Tibetansk nakkemassage, også kaldet tibetansk nakkerefleksterapi, er den ældst kendte helbredelsesteknik, hvor nakke og skuldre behandles for muskelsmerter og spændinger, samtidig med at behandlingen virker som smertelindring for hele kroppen.

Gamle Tibetanske skrifter omtaler brugen af denne special massage, til at forebygge og behandle sygdomme samt afhjælpe skader i hele kroppen, blot ved at bearbejde muskler, reflekszoner og punkter i nakkeområdet og skulderområdet.

Tibetansk nakkemassage virker stimulerende på kredsløbet, afslapper musklerne, forbedrer fordøjelsen og aktiverer kroppens selvhelbredende processer. Gennem påvirkning af lymfesystemet øges udskillelsen af affaldsstoffer.

Tibetansk Nakkemassage, også kaldet Tibetansk nakke-refleksterapi, har vist sig at være særdeles effektiv mod blandt andet:

* nakkespændinger
* kæbespændinger
* hovedpine
* migræne
* muskel- og ledsmerter i hele kroppen
* stress
* smerter i tænder og ører

Behandlingen tager ca 35 minutter og kan både foregå liggende på briksen eller siddende på en stol.

Du er nødt til at prøve denne fantastiske behandling. Pris 300,00 KR.

Bestil tid online - klik her

• Mandag Efter aftale
  • Tirsdag 8.30-16.00